Menang Segmen Suai Kenal Bloggers Seluruh Malaysia

Tags

Menang Segmen Blogger
Baby Win Meme

Alhamdulillah.

Segmen Suai Kenal Bloggers Seluruh Malaysia ni adalah yang pertama blog Dedaun Comel join sebagai blogger. Jadi memang tak sangka juga la dapat jadi antara yang menang.

Menang tempat ke berapa?

Tempat ke 4.

Walaupun menang tempat ke-4, tetap bersyukur.

Terima kasih kepada blogger dari Labuan, Sofinah Lamudin yang menganjurkan segmen ini.

Segmen ini antara segmen terbaik antara yang terbaik.

Motif segmen ni sangat jelas untuk merapatkan lagi hubungan antara blogger dan berkenalan antara satu sama lain. Memang best bila dapat berkenalan dengan mereka yang mempunyai minat yang sama, kan?

Hadiah-hadiah memang menarik. Hadiah tempat ke 4 pun memang terbaik apalagi hadiah tempat yang pertama kan?





Gambar tak terang sebab compressed. Kalau depan mata memang sangat cantik <3 


Nak tahu senarai pemenang dan hadiah lumayan pemenang pertama? 


Baca sini : Senarai Pemenang Segmen Suai Kenal Blogger Seluruh Malaysia


Terus-terang saya katakan, mereka yang tak sempat ikut segmen ni agak rugi sebab Cik Sofinah telah lukiskan 1 potret bagi setiap penyertaan untuk segmen ini.

Fareed Foo


Boleh tengok potret-potret yang beliau telah lukiskan di IG ni @sopheestudio ( klik )

Follow jangan tak follow.

Apa kata Sofinah tentang saya?

Fareed Foo selalu muncul kat facebook. Bukan kat facebook saya sahaja..malah di facebook orang lain juga dengan spam status orang dengan gaya tersendiri. 
Nak tahu apa?
 He has "WOW" syndrome.  
Wahaha. OK...korang tahu kan kalau nak like status facebook orang di handphone atau komputer, kalau nak cepat, memang akan just click on good sahaja. Emoji thumbs up warna biru tu kan. Then scroll down then klik lagi kat status orang lain. 
 So then, Fareed have a cute habit iaitu click and hold perkataan "Like" kat status orang and then,pilihan emoji akan pop-up then he will choose "WOW" oftenly. Sometimes, I do wondering is he really kagum on my status? Hahaha. 
Kadang-kadang dia "WOW" kat status tentang Chokey dan Ontot je pun. Kelakar la Fareed. Emoji tu dah jadi trademark kat Fareed. 
Selain tu, entri suai kenal Fareed ada bunga-bunga sastera juga. Siap ada ayat kiasan dan maksud tersirat sebelum dia memulakan sesi suai kenal.
Memang saya suka spam status orang di Facebook. Boleh la add saya di  @fb/fareedfoo

Harap cik Sofinah akan buat segmen lagi yang akan datang. Terima kasih atas hadiah. Hadiah telah selamat sampai ke telinga saya >.<

Earphone kan...