Dapat RM 5 Dengan Setiap Link Yang Anda Promote


Bayangkan sekiranya satu link anda berjaya promote, anda layak mendapat RM 5. Kalau 10 link? Sudah RM 50.

Bagaimana Nak Dapat RM 5 Dengan Promote Link?


Pertama sekali saya nak kenalkan anda dengan platform Shopback. Berbanding dengan platform 8Share yang menawarkan RM 1.00 untuk setiap link referral yang berjaya dipromote, Shopback Malaysia menawarkan RM 5.00 untuk setiap link referral.

Anda akan dapat RM5 selepas mereka berjaya berbelanja sebanyak RM25.

Banyak tu !

Fakta Menarik : Shopback ini bukan saja beroperasi di Malaysia sahaja. Mereka juga beroperasi di Indonesia, Singapura, India, Filipina dan lain-lain negara lagi dan telah diulas di portal terkenal seperti kompas.comdetik.comTECHINASIA,  New Strait TimesBorneo Post dan The Star.

Cara Mendaftar Dengan Shopback.

  1. Daftar secara percuma dengan Shopback Malaysia di sini : DAFTAR SHOPBACK.MY
  2. Bila dah daftar (pendaftaran sangat mudah dan cepat), pergi bahagian My Refferal.
  3. Skrol dan cari link affiliate anda. Contoh admin punya, https://www.shopback.my/?raf=ujQ8RU
  4. Kemudian, share kan link anda dekat kawan-kawan. Suruh mereka daftar untuk dapat bonus RM5.
Lepas tu, ajak mereka shopping online guna Shopback untuk dapat cashback dan bonus RM5 sekali lagi untuk pembelian kali pertama. Anda akan dapat RM5 selepas dorang berjaya berbelanja sebanyak RM25.



Kenapa Pilih Shopback Untuk Jana Duit?


Pendaftaran Shopback ni sangat mudah dan cepat.

Selain dengan promote link ni, anda dibayar untuk shopping online. Biar betul? Beli barang online dan anda akan dibayar rebat/cashback sebanyak 6% sehingga 12%.

Sebagai contoh, sekiranya anda membeli reload/top-up kredit telefon anda melalui platform Shopback ni, anda akan dibayar rebat sebanyak 6%.
Andaikan anda beli top-up RM 10.00 dan anda akan dapat cashback sebanyak 60 sen. Beli top-up RM 30.00 dapat cashback RM 1.80.
Nampak sikit tapi sebenarnya sangat jimat. Dengan cashback tu, anda boleh memilih itu keluarkan rebat/cashback terkumpul atau pun untuk membeli barang online yang lain.

Tips Bonus : Dedaun Comel cadangkan jual top-up dekat kawan anda (melalui Cashback) dan anda boleh menikmati cashback tu secara halus :P

Tunggu apa lagi, Daftar Dengan Shopback sekarang. Dengan Shopback, anda juga dapat shopping online dengan diskaun dan juga dibayar rebat. Hebat kan?